Monday, July 21, 2014

EXFUZE SEVEN CLASSIC


Assalamualaikum..... Bismillah..... Selama ni mmg jarang sangat ambil supplement! Tp, bulan pose kali ni adalah tersangat lembik! Kadang2 mengalahkan Sarah anak aku. Dah try 3 produk tp x jalan..... tp, ini kali... mmg mabeles! Oleh kerana aku ni byk sgt allergy itu ini smp susu pon x leh minum (lactose intolerence), maka aku try carik mcm2 jenis minuman berasaskan tumbuhan sahaja.... last sekali jumpa produk ni kat kedai. maka aku try. Hehehehe....hasilnya not bad laa... tidur lena mcm org kena xanax (cukup masa jer bangun!). Bln pose ni, aku tidur paling awal 10.30mlm -paling lewat 12.00. Bgn tetap mcm biasa... 4.30am dlm keadaan segar bugar! Sebelum ni ada satu hari tu x bgn sahur sbb terlalu letih! Kenapa aku letih??? sebab aku kerja kat ofis tp pd masa yg sama aku kena pergi site juga.... dugaan.... seb baik jumpa produk ni! Apsal laaa dah tengah2 pose baru jumpa ek??? Harga dia kalo x silap RM193... rasa-rasanya boleh tahan utk sbln kot.....

fyi: produk ni ada healing period.... skrg ni ada seketul jerawat yg dah mcm bisul kat dahi! Berkilat mcm diamond you!!! tp dah nak baik laaaa....

Produk ni mcm x banyak dijual dikedai2. So, kalau sesape nak boleh komen di bawah ye....

No comments:

Post a Comment